خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال

خرید بیت کوین- فروش بیت کوین-

خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال

خرید بیت کوین- فروش بیت کوین-

وبلاگ اخصاصی خرید و فروش ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

در آموزش تحلیل تکنیکال ارز های دیجیتالاخبار آلت کوین هااخبار اتریوماخبار ارزهای دیجیتالاخبار استخراج ارز های دیجیتالاخبار ایراناخبار بازی هااخبار بلاکچیناخبار بیت کویناخبار جهاناخبار دیفایاخبار صرافی هااخبار قوانین ارزهای دیجیتالاخبار کلاهبرداریاخبار کیف پولاخبار متاورسبازیبرگزیده هاتحلیل آن چینکانال خبر فوری ارز دیجیتالمقالات ICO (عرضه اولیه)مقالات آلت کوین هامقالات اتریوممقالات ارزهای دیجیتالمقالات استخراج ارزهای دیجیتالمقالات بازی هامقالات بلاکچینمقالات بیت کوینمقالات دیفایمقالات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالمقالات صرافی رمز ارزمقالات کیف پول رمز ارزمقالات متاورسویدئو بازیویدئو تحلیل

 0

جهش قیمتی دیگری برای سولانا در راه است؟

0

اشتراک گذاری ها

0

بازدیدها

اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

جهش قیمتی دیگری برای سولانا در راه است؟زمان مطالعه: 3 دقیقه

در سال ۲۰۲۱، شبکه سولانا و توکن بومی آن SOL، رشد فوق العاده‌ای را تجربه کردند. به طوری که، قیمت این ارز دیجیتال از ۱٫۵ دلار در ابتدای سال ۲۰۲۱ به اوج ۲۵۹٫۹ دلاری خود رسید. با این حال، روند قیمت سولانا در ماه‌های اخیر به شدت نزولی بود. اکنون به نظر می‌رسد منطقه ۸۰ دلاری به یک ناحیه حمایتی تبدیل شده است. حال، مهم‌ترین سوالی که برای معامله‌گران به وجود آمده، این است که آیا جهش قیمتی دیگری برای سولانا در راه است؟

سولانا در تایم فریم 12 ساعته

جهش قیمتی دیگری برای سولانا در راه است؟

به گزارش وبسایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، پیش‌فرض برای یک جهش دیگر از منطقه حمایتی 80 دلاری، این فرض است که بیت‌کوین ممکن است نزدیک به کف محلی (محدوده حمایت محلی) باشد و سولانا می‌تواند از آن پیروی کند. با این حال، این موضوع هنوز ثابت نشده است و تقاضا به اندازه کافی برای رشد قیمتی وجود ندارد. تقاضا، پیش نیاز یک رالی قیمتی کوتاه مدت است.

در عوض، معامله‌گرانی که دید معاملاتی بلند مدت‌تری دارند می‌توانند با این روند دوست شوند. این به معنای جستجوی فرصتی برای گرفتن پوزیشن Short برای رمزارز SOL می‌باشد.

باندهای بولینگر (رنگ آبی) نشان داد که قیمت در هفته‌های اخیر نوسان داشته است و همچنین قیمت نزدیک به پایین‌ترین باند معامله می‌شود. این می تواند باعث شود که معامله‌گران، قیمت‌ها را به سمت میانگین متحرک 20 دوره‌ای (نارنجی رنگ) که در زمان نوشتن 92.31 دلار بود، سوق دهند.

جهش قیمتی دیگری برای سولانا در راه است؟

شاخص RSI در جریان جهش قیمت سولانا در اوایل فوریه نتوانست از مرز 60 عبور کند. متعاقباً، RSI به زیر سطح خنثی 50 سقوط کرد و تقریباً به منطقه اشباع فروش رسید. در چند روز آینده، این امکان وجود دارد که RSI یک کف بالاتر (Higher Low) را ثبت کند، حتی اگر قیمت به پایین‌ترین حد خود برسد.

اندیکاتور MACD، مانند RSI، تلاش کرد تا بالای خط صفر در نمودارهای 12 ساعته باقی بماند. یک خط متقاطع نزولی تشکیل داد و در زمان نگارش این خبر، زیر خط صفر حرکت می کرد. شاخص OBV نیز به سرعت در حال کاهش بود به طوریکه حجم فروش در اوایل این ماه بیشتر از حجم خرید بوده است.

نتیجه

معامله‌گران در بازه‌های زمانی پایین‌تر می‌توانند باعث جهش قیمتی SOL شوند و شاخص SMA 20 با قیمت 92.3 دلار می‌تواند مکانی جذاب برای ورود به پوزیشن‌های Short باشد. با این حال، ساختار بازار و ترس موجود در فعالان بازار به این معنی است که هیچ‌کس، تا زمانی که شرایط تغییر نکند، خریدی انجام نمی‌دهد.

نوشته جهش قیمتی دیگری برای سولانا در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد

منبع:

ارزبلاگ-خبرفوری ارزهای دیجیتال

  • ۰۰/۱۲/۰۷
  • raheem shiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی